Gorące tematy

  • 16 maja 2017
  • wyświetleń: 15496

ZM Henryk Kania z Pszczyny zostały sponsorem piłkarskiej ekstraklasy

ZM Henryk Kania S.A. z siedzibą w Pszczynie podpisały umowę z Ekstraklasa S.A., na mocy której uzyskały tytuł Partnera Oficjalnego Ekstraklasy. Reklama firmy pojawi się już w najbliższych dniach na stadionach wszystkich klubów najwyższej piłkarskiej klasy rozgrywkowej w Polsce.

Zakłady Mięsne Henryk Kania
Zakłady Mięsne Henryk Kania (zakład w Goczałkowicach-Zdroju)


- Firma jest wiodącym producentem wyrobów wędliniarskich w Polsce, a współpraca sponsorska z najpopularniejszą ligą sportową w Polsce - LOTTO Ekstraklasą - pozwoli jej na dodatkowe dotarcie do milionów klientów. Kontrakt podpisano do końca sezonu 2017/2018 - opisuje plany spółki Paweł Sikora, public relations manager.

- 16 klubów z całej Polski, blisko 400 profesjonalnych piłkarzy, miliony kibiców przed telewizorami oraz 2,7 miliona widzów na stadionach - te liczby doskonale pokazują, jak ogromnym dotarciem do konsumentów dysponować będą ZM Henryk Kania S.A. za pośrednictwem LOTTO Ekstraklasy - przedstawia Paweł Sikora i zapowiada, że na mocy umowy, marka Henryk Kania pojawi się w różnych formatach reklamowych na stadionach wszystkich klubów Ekstraklasy do końca aktualnych rozgrywek oraz przez cały sezon 2017/2018. - Działania promocyjne obejmują również m.in.: wykorzystanie partnerskiego znaku graficznego, szeroką obecność w kanałach social media Ekstraklasy oraz świadczenia telewizyjne. Planowane są także wspólne działania promujące zdrowy tryb żywienia - dodaje.

- Sport łączy w sobie wiele wartości, które od lat uosabia również nasza firma. To pasja, zaangażowanie i skuteczna walka o osiąganie wyznaczonych celów. Najczęściej rodzi też pozytywne skojarzenia, gromadzi wokół siebie całe rodziny, promuje zdrowy tryb życia. Od dawna wyznajemy zasadę, że warto wspierać sport i w niego inwestować. Dlatego nawiązanie współpracy z Ekstraklasą jest dla nas kolejnym ważnym, a jednocześnie naturalnym krokiem w konsekwentnie budowanej strategii marketingowej i wizerunkowej naszej spółki - mówi Henryk Kania, przewodniczący Rady Nadzorczej ZM Henryk Kania S.A.

- Piłkarska Ekstraklasa to najpopularniejsza i najbardziej emocjonująca liga sportowa w Polsce. Co roku nasze rozgrywki przyciągają na stadiony i przed telewizory miliony kibiców. Dzięki temu, jesteśmy doskonałą platformą komunikacji i promocji dla marek, które mogą realizować cele biznesowe wykorzystując kluczowe dla siebie świadczenia sponsoringowe. Jestem przekonany, że współpraca z tak dużą firmą jak ZM Henryk Kania S.A. przyniesie wiele korzyści dla obu stron - mówi Dariusz Marzec, Prezes Zarządu Ekstraklasa S.A.

Kontrakt wchodzi w życie już od 34. kolejki rozgrywek LOTTO Ekstraklasy, która rozpocznie się 16 maja meczami grupy spadkowej. Dzień później natomiast zmagania rozpoczną drużyny z grupy mistrzowskiej, a pojedynkiem budzącym największe zainteresowanie będzie spotkanie w Warszawie, gdzie Legia zmierzy się z Lechem Poznań.

new / pless.pl

Jeśli chcesz otrzymywać powiadomienia o nowych artykułach z tematu "Zakłady Mięsne Henryk Kania" podaj

Komentarze

Zgodnie z Rozporządzeniem Ogólnym o Ochronie Danych Osobowych (RODO) na portalu pless.pl zaktualizowana została Polityka Prywatności. Zachęcamy do zapoznania się z dokumentem.

Zakłady Mięsne Henryk Kania

Jeśli chcesz otrzymywać powiadomienia o nowych artykułach z tematu "Zakłady Mięsne Henryk Kania" podaj